Zgłaszanie nieprawidłowości
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku zgłoszenie nieprawidłowości może być dokonane w formie pisemnej lub ustnej.
1. poprzez złożenie wypełnionego formularza, który stanowi załącznik nr 4 do Regulaminu zgłaszania nieprawidłowości:
- w formie listownej na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku, 21-045 Świdnik, Aleja Lotników Polskich 1 (parter pokój nr 2), z dopiskiem na kopercie „Pełnomocnik ds. zgłoszeń - do rąk własnych”
- za pomocą poczty elektronicznej na adres sygnalista@swidnik.praca.gov.pl
2. zgłoszenie ustne może być dokonane:
- pod numerem telefonu 81 461 35 02
- na wniosek Zgłaszającego – podczas bezpośredniego spotkania zorganizowanego w siedzibie Urzędu w wyznaczonym terminie, nie dłuższym niż 7 dni, liczonych od dnia złożenia wniosku.
Regulamin zgłaszania nieprawidłowości
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 265 KB
Wytworzył:
Jacek Ratajczak
Udostępnił:
Dudzińska Jolanta
(2022-04-05 14:20:54)
Ostatnio zmodyfikował:
Formularz zgłoszenia nieprawidłowości - Załącznik nr 4 do Regulaminu
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 21 KB
Wytworzył:
Jacek Ratajczak
Udostępnił:
Dudzińska Jolanta
(2022-04-05 14:20:55)
Ostatnio zmodyfikował:
Dudzińska Jolanta
(2022-04-05 15:08:03)
Wytworzył:
Udostępnił:
Dudzińska Jolanta
(2022-04-05 13:12:05)
Ostatnio zmodyfikował:
Dudzińska Jolanta
(2022-04-05 15:19:27)